czwartek, 1 marca 2012

Co by tu jeszcze...czyli Pierwsze Święta

Przygotowania wiadomo jak u wszystkich..karpik w roli głównej,barszcz-nastawiany tradycyjnie kilka dni wcześniej wywar,pierożki,ale nie te zamrożone Kasieńko,no to Kasieńka w Wigilię kręciła świeże pierożki...i takie tam inne swojskie wędzonki.
Wigilię spędzaliśmy sami,super wszak to pierwsza na swoim.Doszliśmy do wniosku,że w kuchni nam najlepiej,więc wieczerza w kuchni.Na początku stroje galowe...potem wskoczyliśmy tradycyjnie w dresiki.Do północy ni wytrwałam...bo ja tak mam,spać chodzę z kurami.
W pierwszy dzień czekamy na dziecki,czyli moją córcię z zięciem.Śnieg zapierdziela okrutny,martwię się,pewnie nie dojadą:(
Już prawie zrezygnowana dzwonię...a mój dzielny zięciulo,odpowiada,że on nie wymięka i dojadą.
Dali radę...
I znowu gościnka w kuchni,zlekceważyli pięknie przygotowany stół w salonie.
Śnieg pada wciąż...normalnie promocja śnieżna!!!

Na szczęście 2 dnia świąt jeszcze jakoś dało się odjechać...wtedy pług był z nami.
hi hi hi...zdjęcia są z Sylwestra...ale to też święto

2 komentarze:

  1. My jeszcze nie spędzaliśmy świąt w domu i pewnie długo nie spędzimy... Za duża rodzinka i do nas się nie zmieści, a nie wyobrażają sobie, żebyśmy nie spędzili świąt z nimi... My chyba też sobie nie wyobrażamy ;-) Cudne wspomnienie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Najważniejsze ; to być razem w takim dniu,bez względu na miejsce :)))

    OdpowiedzUsuń